Nowy projekt!
Z racji, że kupiłem po taniości terenu i Skurczów do DzC, to mogę pokusić się o rozegranie testowej solo-gry. Całkiem możliwe, że z czasem zrobi się z tego większa multisystemowa kampa (bo przecież stateczki do DropFleeta też mam) ale po kolei!
W założeniu mam grać PHRem, a dla Robali chce opracować prosty schemat ruchów i reakcji. Myślę, że sensowniejsze jest oskryptowanie działających instynktownie wpół biologicznych Scourge, niż Ludzi 2.0. Chciałbym też grać głównie misję typu defens-ofens. Nie koniecznie lustrzane zdobywanie objectivów. Raczej widza mi się elitarne oddziały PHR wbijające na zajęte wciąż jeszcze Cradle Worldsy i robiące rzeczy. Względnie po prostu epicowe bitwy czołgów i mechów. Dlatego też potrzebowałem więcej figsów Robali. Żeby mieć co rozwalać :)
Do kolejności aktywacji batlegroup użyję tasowanych kart z DfC, a potem scenariuszem zadbam o wyrównanie poziomu trudności.
Mam trochę zagwostkę co zrobić z kartami dowodzenia.
Przydałyby się, bo bardzo dużo fajnego wnoszą do rozgrywki, ale nie za bardzo mam pomysł jak je rzucać.
Wstępny pomysł: co turę ciągnę tyle kart ile CV dowodzącego, odkrywam i wykorzystuje przy pierwszej nadarzającej się okazji. Na koniec tury odrzucam wszystko.
Dla większości kart to wystarczy. Tylko z Espionagem trochę marnie.. może w ogóle wywalić, albo wprowadzić inną zasadę na kanterowanie?
Robacze Skrypty W.I.P.
AA
- jeśli wrogi latacz w zasięgu, Ruch i Strzał
- jeśli nic w zasięgu Ruch w kierunku Pełnych Transporterów
- jeśli brak Pełnych Transporterów Bąbel ochronny (Cel przeciwnika->przyjazne zgrupowanie AT)
Reakcje:
Na pełne transportery i samoloty zawsze. Na puste transportery na 3+.
Priorytety:
Cel -> Pełne transportery -> Puste transportery osobowe -> Puste transportery towarowe
AT
- jeśli wrogi pojazd w zasięgu, Ruch i Strzał
- jeśli nic w zasięgu Ruch w kierunku najbliższych pojazdów wroga
Priorytety:
Cel -> Wrogie AA -> Wrogie AT -> Piechota
Piechota
- jeśli target do zdobycia, desant do najbliższego nie zajętego
- jeśli defens w budynku z targetem - pass, chyba że więcej niż jeden oddział, wtedy ostrzał
- jeśli defens w budynku bez targetu ostrzał z okien
Priorytety:
Cel -> Fruwaki->Wrogie AA ->Wrogie AT -> Wroga Piechota
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz